سربازی

ساخت وبلاگ

نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
مجلس نمایندگان روز سه‌شنبه به اتفاق آرا قانون گذاری را تصویب کرد که به بستگان یا افراد designee اجازه می‌دهد تا مرگ یک سرباز قدیمی را در وزارت امور سربازان قدیمی گزارش دهند و گنجینه Bu را باز کنند .
این لایحه ، لایحه افزایش میزان آسیب ، به اعضای خانواده اجازه دسترسی به مرکز ثبت را می‌دهد تا علت مرگ را فراهم کند و توجه داشته باشد که آیا این ممکن است مربوط به نوردهی در معرض آتش باشد یا خیر.
بیل Ruiz ، یکی از ساکنان شهر جامع کالیفرنیا که در سال ۲۰۰۶ به عراق اعزام شد و مدت شش ماه در نزدیکی پایگاه هوایی پایگاه هوایی Balad مستقر شد، جایی که همه چیز از زباله و زباله‌های پزشکی گرفته تا باتری ، سوخت و پلاستیک سوزانده شد .
به گفته رویز ، و متخصص سرطان او ، Kepner سرطان لوزالمعده را علی‌رغم داشتن هیچ عامل خطر شناخته‌شده ، گسترش داد و گفت : " تنها احتمالی و محتمل‌ترین علت سرطان او قرار گرفتن در معرض سوختن بود ."
او در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۷ درگذشت .
رویز ، یک پزشک ، گفت : " در حالی که جنیفر با شجاعت علیه سرطان خود مبارزه می‌کرد ، او مجبور بود با دندان و ناخن مبارزه کند تا مراقبت‌های بهداشتی و مزایایی که به دست آورده بود را به دست آورد ."
بیش از ۱۵۵، ۰۰۰ تن از اعضای سابق خدمات به مرکز bu bu پیوسته‌اند که در سال ۲۰۱۴ توسط کنگره برای تشویق the برای مستندسازی سلامت سربازانی که در معرض این چاله و سایر آلاینده‌های هوا از چاه نفت ، خاک یا مواد شیمیایی قرار داشتند ، تاسیس شد .

 

قبرستان ملیکمیته امورتکاور سابقسلامت الکترونیکعملیات جنگیکنار قبر

 


محتوای مرتبط :
دادگاه عالی درخواست تجدید نظر در Pits را رد کرد
گنجینه نوشابه (Pit ) چیست ?
هنگامی که مرکز ثبت اولین بار تاسیس شد ، گروه‌های حامی ساختار خود را مورد انتقاد قرار دادند و گفتند که راهی برای اعضای خانواده کهنه سربازان مرحوم برای مشارکت در اطلاعات ندارد - - یک محدودیت که آن‌ها گفته بودند ، VA را با درک روشنی از محدوده مساله تامین نمی‌کنند .
اگر این لایحه که تحت حمایت نماینده برد Wenstrup ، نماینده ذخیره ارتش و جمهوری‌خواه اوهایو است ، مجلس سنا را تصویب کند ، به یکی از اعضای خانواده فورا ً اجازه می‌دهد ، فردی که در هنگام مرگ با سرباز کهنه‌کار زندگی می‌کند ، یا برای دسترسی به ثبت و به روز رسانی اطلاعات .
سناتور تام Udall ، دی - نیو مکزیکو ، لایحه مشابهی را در مجلس سنا مطرح کرده‌است .
رزی تورس ، مدیر اجرایی گروه مدافعه ، روز چهارشنبه ، Ruiz's bill را به عنوان گامی در مسیر درست خواند .
اما او افزود : " بسیار بد است که اعضای خانواده که قبلا ً عزیزانشان را از دست داده بودند ، سربازان قدیمی خود را به این لیست اضافه کنند .
اگر در مجلس سنا و خانواده کنونی تصویب شود ، چیز بزرگی است . … من هنوز احساس می‌کنم که ما در درک تاثیر نوردهی ‌های سمی بسیار عقب هستیم ."
علاوه بر این لوایح که توسط رویس و Udall حمایت مالی شده‌است ، چهار قطعه دیگر از قانون گذاری سوزانده شده در مجلس تحت بررسی در کنگره وجود دارد . یکی از آن‌ها که نماینده جمهوریخواه Joaquin کاسترو ، D - تگزاس است ، اجازه می‌دهد که اعضای خانواده از سربازان متوفی که مورد حمایت سناتور امی Klobuchar ، D - مینه سوتا قرار گرفته بودند ، به وزارت دفاع و خدمات نظامی برای ارزیابی این که آیا اعضای نیروهای مسلح در نزدیکی محل سوختگی مستقر شده‌اند یا در معرض مواد شیمیایی خطرناک قرار دارند ، ثبت‌نام کنند ، مگر اینکه آن‌ها این افراد را ثبت‌نام کنند .
پاتریشیا Kime را می‌توان در [email protected] به دست آورد . در تویتر او را دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
سرمشقی نظامی از سربازان قدیمی مراقبت‌های بهداشتی از جنگ عراق جنگ افغانستان و وزارت امور سربازان قدیمی
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این ماده ممکن است منتشر نشود ، پخش شود، پخش شود

 

 

خانواده جدیدآب و هواحین حملهشرکت مهندسیآخرین مهلت پرداخت جریمه ریالی و خرید خدمت سربازی اعلام شدنتایج آزمون کارکنان اداری قوه قضاییه سال ۹۶ [اعلام شد]

 

 

منبع

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 335 تاريخ : جمعه 31 خرداد 1398 ساعت: 19:01

اطلاعات زیر به شما در تهیه مقدمات برای دفن و دفن در گورستان ملی آرلینگتون کمک خواهد کرد .
برای دفن در گورستان ملی آرلینگتون چه کسی واجد شرایط است ؟
دفن
به خاطر فضای محدود ، تنها اعضای honorably در دسته‌های خاصی واجد شرایط دفن در گورستان ملی آرلینگتون هستند که عبارتند از:
اعضایی که در خدمت وظیفه و خانواده فوری خود مردند
Retirees و خانواده their
دریافت کنندگان قلب بنفش ، یا ستاره نقره‌ای و بالاتر
در روز ۳۰ ماه نوامبر ۱۹۹۳ ، هر یک از اسرای جنگی که با افتخار کشته شد،
Inument
فضای بیشتری برای inument وجود دارد ، و ذخیره of در یک دیوار یا دیوار باقی می‌ماند . Inument به اعضای تخلیه شرافتمندانه شامل موارد زیر بسنده می‌شود :
تمام چیزهایی که در بالا ذکر شد
سربازان قدیمی و خانواده immediate
Reservists ، گارد ملی ، یا اعضای گارد ملی نیروی هوایی که در حین انجام‌وظیفه فعال یا خدمت تمام‌وقت و خانواده فوری خود جان خود را از دست می‌دهند
رزرو کردن یا اعضای گارد ملی حداقل یک روز وظیفه فعال ( غیر از آموزش ) و کسانی که صلاحیت دریافت حقوق بازنشستگی را دارند
زمان‌بندی یک تشییع در آرلینگتون
پس از مرگ کهنه سرباز یا عضو خانواده واجد شرایط ، باید با یک مراسم تدفین محلی تماس بگیرید تا هر گونه خدمات مورد نظر در شهر و کمک را ترتیب دهید. رئیس بعدی یا مدیر تشییع‌جنازه باید با مرکز خدمات مشتری در ۸۷۷ - ۹۰۷ - ۸۵۸۵ تماس بگیرد تا خدمات در آرلینگتون را ترتیب دهد .
بعد از این که شما تماس گرفتید یک شماره پرونده به شما داده می‌شود و از آن‌ها خواسته می‌شود تا نسخه‌هایی از veteran's DD - ۲۱۴ ، گواهی فوت ، و گواهی دفن را در صورت امکان ارسال کنید . شما می‌توانید ایمیل ، دورنگار یا ایمیل آن‌ها را بفرستید .
آماده باشید چون تقاضای زیادی برای دفن در آرلینگتون وجود دارد و ممکن است چند هفته طول بکشد تا درخواست شما تایید شود . همچنین درخواست‌های ویژه‌ای از جمله احترام کامل نظامی یا استفاده از یک نمازخانه ممکن است به زمان تایید اضافه شود .
هزینه‌های دفن و دفن زباله در آرلینگتون
هیچ هزینه یا هزینه‌ای برای دفن یا inument وجود ندارد . با این حال ، تمام هزینه‌های مربوط به آماده‌سازی باقی مانده ، جعبه یا گلدان ، و ارسال بقایا به واشنگتون ، منطقه دی سی در هزینه ملک قرار دارد مگر این که مرحوم اکنون در حال انجام‌وظیفه فعال باشد .

 

 

خواست گاهپزشک ماهرتوجه کافیقانون یکسانروح جانخانواده جدید

 

 


The یا تامین اجتماعی ممکن است مقداری یا کل هزینه‌ها را پرداخت کنند .
مدال‌ها در ارتش
مدال‌ها استاندارد
مراسم احترام در کنار قبر نیز می‌تواند توسط شاخه مناسب خدمات در گورستان ملی آرلینگتون ایجاد شود . این افتخارات شامل یک تیم تابوت ، یک حزب اخراج و یک bugler است . علاوه بر این، برخی از شاخه‌های خدمات مسلح از the برای اعضای خدمات که به رده بالای NCO رسیده‌اند ، استفاده خواهند کرد .
کارکنان قبرستان هنگامی که از طرف خویشاوندان یا نماینده درخواست می‌شود ، تمهیداتی را برای افتخارات نظامی تعیین خواهند کرد . ممکن است درخواست یک کشیش نظامی نیز داده شود .
مدال‌ها
علاوه بر افتخارات نظامی ، برخی از سربازان قدیمی نظامی نیز ممکن است دریافت کنند :
یک گروه اسکورت ( اندازه با توجه به درجه فرد مرده فرق می‌کند )
یک گروه نظامی
A
یک تیم رنگ‌ها
تمام اعضای خدمات که از جراحات ناشی از عمل دشمن جان خود را از دست داده‌اند ، واجد شرایط دریافت احترامات نظامی کامل و اعضای خانواده هستند .
زمانی که یک عضو خانواده در آرلینگتون به خاک سپرده می‌شود ، خدمت سربازی که سرباز کهنه‌کار آن را خدمت می‌کند ، یک تیم تابوت و یک کشیش را تامین خواهد کرد . هیچ احترام نظامی دیگری انجام نخواهد شد مگر این که همسر در ارتش خدمت کند .
در صدر مزایای نظامی خود بمانید
مطمئن نیستید که فواید سلامتی کهنه تان چه هستند ؟ تمام تغییرات و جزئیات را کنار بگذارید . برای عضویت آزاد Military.com ثبت‌نام کنید و تمام مطالب به روز رسانی شده را مستقیما ً به inbox ارسال کنید .
موضوعات مرتبط
مزایایی برای یادبود سرباز کهنه‌کار کهنه‌کار
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .

 

 

آب و هواحین حملهشرکت مهندسیروند پزشکیآخرین رتبه قبولی رشته پزشکی براساس سهمیه ایثارگران در دانشگاه سراسرینتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال ۹۶ - مدارک ثبت نام

 

 

منبع

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 479 تاريخ : جمعه 31 خرداد 1398 ساعت: 14:19

Military.com
چیزی که هیچ کدام از ما نمی‌خواهیم در مورد آن فکر کنیم : مرگ ما . بعد از رفتن ما چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ ما یک مراسم تدفین بزرگ خواهیم داشت ؟ کسی ظاهر خواهد شد ؟
اگر می‌خواهید یک تشییع‌جنازه بزرگ و یک سنگ قبر خیالی در یک قبرستان خوب داشته باشید ، هزینه زیادی خواهد داشت . بسیار خوب . شما یک سرباز کهنه‌کار هستید ؛ وزارت امور سربازان بازنشسته حقوق خود را پرداخت خواهد کرد . درس ته؟
خوب … نه خیلی سریع .
هزینه بالای مرگ
قبل از اینکه ما در مورد آنچه the پرداخت خواهد کرد بحث کنیم ، let's هزینه‌های اصلی مرتبط با مرگ را مورد بحث قرار خواهند داد .

 

0000نیروی دریاییتیم لوکاس

 

 

 


قیمت جنازه
براساس گزارش انجمن National کنگره ، هزینه متوسط مراسم تدفین در سال ۲۰۱۷ برابر با ۸، ۷۵۵ دلار بوده‌است ؛ میانگین هزینه یک مراسم تدفین با سوزاندن آن ۶، ۲۶۰ دلار بود .
That's فقط هزینه حمل و آماده کردن بدن و نگاه کردن به یک نگاه کوچک است. اگر می‌خواهید یک سرویس و یک بیدار پیدا کنید ، انتظار بیش از این را داشته باشید .
قیمت تابوت
اگر یک جعبه فانتزی می‌خواهید ، انتظار دارید که به طور متوسط ۵۰۰۰ دلار برای آن پرداخت کنید . آمازون ، کاستکو و والمارت برای کم‌تر از ۱۰۰۰ دلار تابوت می‌فروشند ، اما برخی از آن‌ها بیش از ۱۰۰۰۰ دلار هزینه دارند .
اگر می‌خواهید در یک جعبه کاج دفن شود ، حتما ً قوانین محلی را چک کنید . برخی ایالت‌ها مجاز به این کار هستند .
قیمت گورستان
این قبرستان برای شما خیلی گران تمام خواهد شد .
در حالی که برخی ایالت‌ها به شما اجازه می‌دهند در تابوت زیست تخریب به خاک سپرده شوند و برخی حتی مکان‌های دفن طبیعی را دارند که به شما اجازه می‌دهند در میان درختان به خاک سپرده شوند .
یک طرح دفن در قبرستان عمومی بین ۲۰۰ تا ۲، ۰۰۰ دلار هزینه خواهد داشت . اگر می‌خواهید در یک قبرستان خصوصی به خاک سپرده شود ، قیمت آن می‌تواند به ۵۰۰۰ دلار در برخی جاها افزایش یابد . اگر شما در شهر هستید ، قیمت به راحتی می‌تواند به ۲۵۰۰۰ دلار برای او برسد .
اگر می‌خواهید cremated شوید و خاکستر خود را دفن کنید ، انتظار دارید که به ۲۵۰۰ دلار برای این نقشه بپردازید .
البته , هزینه‌های اضافی نیز وجود دارد . شما باید به آن‌ها پول بدهید تا سوراخ را حفر کرده و آن را دوباره پر کنید ; این می‌تواند بیش از ۳۰۰۰ دلار هزینه داشته باشد. تنها انجام کاره‌ای اداری ( برخی از مکان‌ها به اجازه دفن شدن نیاز دارند ) می‌تواند به ۱۰۰۰ دلار برسد . برخی از گورستان‌های فانتزی حتی هزینه نگهداری دائمی را پرداخت می‌کنند; این هزینه نگهداری از چمن - - علف برش , کاشت درختان و غیره است .
اگر یک سنگ قبر بخواهید ، انتظار دارید که حداقل ۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار حقوق بگیرید .
پرداخت هزینه بالای مرگ
گورستان‌های شهری نیز توسط دولت فدرال اداره می‌شوند . آن‌ها باید با قانون Funeral Commission's تجارت فدرال موافقت کنند که به یک صورت‌حساب itemized نیاز دارد که به شما اجازه می‌دهد انتخاب کنید و کدام سرویس‌ها را انتخاب کنید . برخی از کشورها مقررات دارند ، اما بسیاری این مقررات را انجام نمی‌دهند .
Don't انتظار دارند که یک خط اعتباری از محل تدفین یا قبرستان پیدا کنند . آن‌ها خواستار پیش‌پرداخت شده‌اند . اگر خانواده شما صورت‌حساب را پرداخت کند ، چه کار خواهند کرد ؟ the به چه چیزی پرداخت خواهد شد؟
از زمانی که شما این را می‌خوانید ، احتمالا ً یک سرباز کهنه‌کار هستید . Doesn't برای همه این ها پول پرداخت می‌کنند ؟
این کار مقداری پول خواهد داد ، اما نه همه هزینه کفن و دفن شما ، و احتمالا ً خیلی کم هزینه کفن و دفن شما را خواهد داشت . البته ، تمام این منافع فقط برای سربازان قدیمی با حداقل یک " غیر شرافتمندانه " است .
Burial و Allowance
VA به یک خانواده واجد شرایط برای کمک به پرداخت هزینه‌های دفن و دفن هزینه‌های کفن و دفن کمک خواهند کرد . حق دفن به طور خودکار حقوق بدون مالیات پرداخت می‌شود . اگر شما واجد شرایط یک مقرری plot هستید ، VA به رسیدها نیاز دارد تا هزینه واقعی را نشان دهید .
اگر این مرگ در حالی رخ دهد که the در بیمارستان بستری است ، قیمت آن ۷۸۰ دلار و ۷۸۰ دلار برای یک طرح دفن خواهد بود .
اگر این مرگ به عنوان سرویس متصل به سرویس در نظر گرفته شود ، the به ۲، ۰۰۰ دلار مقرری پرداخت خواهد کرد و ممکن است مقداری از هزینه‌های حمل و نقل باقی بماند.
اگر مرگ isn't به صورت متصل به سرویس باشد ، VA ۳۰۰ دلار به دفن پرداخت می‌کند .
به عنوان یک سرباز قدیمی که هیچ خویشاوند دیگری ندارد ، the یک تابوت یا گلدان را برای دفن در یک قبرستان ملی ، ایالتی و یا قبیله‌ای قرار می‌دهد .
اداره امنیت اجتماعی نیز هزینه مرگ ۲۵۵ دلار را پرداخت خواهد کرد .
این مقادیر معمولا ً هر سال تغییر می‌کنند .

جنگ ویتنامخانواده جدیدآب و هواحین حملهراهنمای انتخاب رشته آزمون کنکور سراسری سال 96 منتشر شدثبت نام تلفنی کنکور 97 : داوطلبان کنکوری تا 8 بهمن ثبت نام کنند

 

 

منبع

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 247 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1398 ساعت: 19:13

وزارت امور سربازان قدیمی ، توسط تیم لوکاس انجام شد .
امروزه بیش از ۲۱ میلیون سرباز و اعضای خدمات در آمریکا زندگی می‌کنند ، اما تنها در حدود ۶ درصد از آن‌ها در عرض پنج سال گذشته یک وام خانه VA را به خانه خریدند .
این درصد می‌تواند بسیار بالاتر باشد .
کهنه سربازان واجد شرایط اغلب این برنامه را به عنوان گزینه‌ای مناسب برای چند دلیل نادیده می‌گیرند .
اول ، آن‌ها ممکن است همه این مزایا را بدانند . دوم اینکه ، آن‌ها ممکن است فکر کنند که وام VA یک فرآیند دشوار است که باید از آن اجتناب کرد . در آخر ، برخی وام دهندگان زمان را صرف آموزش سربازان قدیمی در مورد این برنامه نمی‌کنند و یا درباره خودشان چیزی نمی‌دانند . وام خانه یک برنامه غیر نظامی است که خریداران خانه آرزو دارند به آن‌ها دسترسی داشته باشند .
توصیه من : چند دقیقه وقت بگذارید تا این ۱۰ واقعیت را در مورد برنامه یاد بگیرید ، و همه چیز را فراموش خواهید کرد ، اما هر گزینه خرید خانگی و یا گزینه refinance را فراموش خواهید کرد .

 

 

وامسلامت ذهنیاملاکناامنی غذاییجامعه نظامیجنگ ویتنام

 


۱. عدم پرداخت ، عدم پرداخت وام مسکن
این ها شاید بزرگ‌ترین مزیت برای وام VA باشند . نیازی به پول کم نداری . به هیچ وجه . اغلب برنامه‌های وام ، مانند FHA و وام‌های عرفی ، حداقل ۳.۵ درصد به ۵ درصد کاهش دارند . این مبلغ حدود ۱۲، ۵۰۰ دلار برای خرید یک هزار دلاری است .
با یک وام VA ، شما می‌توانید به جای سال‌ها پس‌انداز برای پرداخت پیش‌پرداخت ، سریعا ً خرید کنید . با یک وام VA ، شما همچنین از هزینه‌های بیمه وام مسکن اجتناب می‌کنید . طبق گزارش MGIC provider PMI، در ۵ درصد پایین ، بیمه وام مسکن ( PMI ) ۱۵۰ دلار در هر ماه به مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در خانه هزینه می‌کند .
با یک وام VA ، این خریدار می‌تواند هزینه یک خانه به ارزش ۳۰، ۰۰۰ دلار بیشتر با پرداخت ماهانه را پرداخت کند، فقط PMI را حذف کند . با استفاده از یک وام VA ، پول شما را از پیش ذخیره می‌کند و قدرت خرید شما را بسیار افزایش می‌دهد .
۲. دوباره و دوباره از سود خود استفاده کنید
سود وام به خانه شما یک کار نیست و انجام نمی‌شود . تا جایی که می‌خواهید می‌توانید از آن استفاده کنید . این است که چطور .
فرض کنید یک خانه با یک وام VA خریداری کرده‌اید . اما حالا ، شما از خانه رشد کرده‌اید و به چیزی بزرگ‌تر نیاز دارید . زمانی که شما خانه را می‌فروشید ، می‌توانید از مزایای خود برای خرید یک خانه دیگر استفاده کنید . استحقاق شما به طور کامل برقرار شده‌است .
اما این تنها راه برای استفاده مجدد از مزایای شماست .
سربازان قدیمی واجد شرایط و اعضای سرویس می‌توانند زمانی که وام the را پرداخت می‌کنند یک زمان بازیابی زمانی دریافت کنند ، اما خانه را حفظ کنند . اگر شما این خانه را سال‌ها پیش خریداری کردید ، این سناریو پخش خواهد شد و وام را پرداخت کرده‌اید . این قانون همچنین در صورتی اعمال می‌شود که وام VA را با یک وام non تسویه کنید .
در این موارد ، شما می‌توانید خانه را نگه دارید و از مزایای خرید یک زمان دیگر لذت ببرید .
۳. سود شما هرگز منقضی نمی‌شود
زمانی که شایستگی دریافت وام خانه VA را به دست آوردید ، هرگز از بین نمی‌رود . آن‌هایی که ۲۰ ، ۳۰ ، یا حتی ۵۰ سال پیش خدمت می‌کردند ، اغلب تعجب می‌کردند که آیا آن‌ها هنوز هم می‌توانند یک خانه را بخرند ، اگر هرگز از مزایای آن‌ها استفاده نکنند . اگر صلاحیت احراز شود ، پاسخ بله است .
شایستگی براساس طول زمان خدمت و دوره‌ای است که شما در آن خدمت می‌کنید . به عنوان مثال ، یک سرباز کهنه‌کار ارتش آمریکا که حداقل ۹۰ روز در طی دوره جنگ ویتنام خدمت کرده ، احتمالا ً واجد شرایط است .
برای چک کردن صلاحیت ، ابتدا فرم DD / فرم ۲۱۴ خود را بدست آورید . با این مدرک ، یک وام‌دهنده تایید شده می‌تواند گواهی صلاحیت شما را برای شما درخواست کند، یا شما می‌توانید مستقیما ً از وب سایت eBenefits آن را درخواست کنید . شما ممکن است شایسته خرید یک خانه با استفاده از یک وام خانه VA باشید ، حتی اگر مدت مدیدی است که خدمت کرده‌اید .
۴. همسر باقی مانده ممکن است واجد شرایط باشند
بیش از ۳، ۰۰۰ تن از همسران بازمانده خانه خود را در سال ۲۰۱۵ به سود شریک fallen خود خریداری کرده‌اند . شوهران و همسران اعضای خدمات که در عمل کشته شدند می‌توانند یک خانه با پرداخت صفر پیش‌پرداخت و عدم پرداخت وام مسکن بخرند . به علاوه هزینه سرمایه VA نیز نادیده گرفته می‌شود .
هیچ راهی برای بازپرداخت همسر قهرمان سقوط نشده وجود ندارد ، اما این منفعت قطعا ً به آن‌ها کمک می‌کند بعد از تراژدی به جلو حرکت کنند .
۵. نرخ وام VA پایین هستند
به گفته Ellie Mae ، شرکت نرم‌افزاری وام ، نرخ‌های وام VA به طور معمول در حدود ۰.۲۵ درصد کم‌تر از وام‌های متعارف است . The از وام‌های بانکی حمایت می‌کند و آن‌ها را در معرض خطر کمتری برای وام دهندگان قرار می‌دهد . این پس‌انداز به سربازان قدیمی سپرده شده‌است .

 

خانواده جدیدآب و هواحین حملهشرکت مهندسیآخرین مهلت پرداخت جریمه ریالی و خرید خدمت سربازی اعلام شدنتایج آزمون کارکنان اداری قوه قضاییه سال ۹۶ [اعلام شد]

 

 

 

منبع

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 230 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1398 ساعت: 17:36

چهار سال پیش ، اداره امور سربازان قدیمی یک طرح بلند پروازانه برای درمان همه بیماران VA با هپاتیت سی مزمن آغاز کرد . در حال حاضر، این اداره بیش از سه چهارم از این مسیر را در بر می‌گیرد و حدود ۱۰۰، ۰۰۰ سرباز از این ویروس را درمان می‌کند و ۲۶، ۰۰۰ نفر دیگر نیز این کار را انجام می‌دهند .
هپاتیت ب به طور نامتناسبی بر افرادی که بین سال‌های ۱۹۴۵ و ۱۹۶۵ متولد شده‌اند تاثیر می‌گذارد و با به اشتراک گذاری سوزن‌های آلوده ، داشتن یک خال‌کوبی در یک محیط کنترل‌نشده ، داشتن یک تزریق خون قبل از سال ۱۹۹۲ ، یا داشتن رابطه جنسی با شرکای مبتلا ، مبتلا می‌شود .
بسیاری از آن‌هایی که هپاتیت سی در the دارند ، سربازان قدیمی دوران جنگ ویتنام هستند که ممکن است از طریق انتقال ، واکسن مزرعه یا مصرف مواد تزریقی به این بیماری مبتلا شوند . با توجه به اینکه the بزرگ‌ترین ارائهکننده خدمات هپاتیت سی در کشور است ، اداره در سال ۲۰۱۵ شروع به ریشه‌کنی این بیماری در جمعیت بیمارش کرد و خطر ابتلا به سیروز ، شکست کبد ، سرطان و مرگ را کاهش داد.

 

خواست گاهپزشک ماهرتوجه کافیقانون یکسانروح جانخانواده جدید


رابرت Wilkie ، وزیر VA ، در بیانیه‌ای گفت : " ما در محدوده وسیعی از حذف هپاتیت سی در بین سربازان قدیمی تحت مراقبت اداره بهداشت سربازان قدیمی هستیم .
تا به امروز the میلیارد دلار برای داروها به منظور حمله به این بیماری زیان‌آور ، درمان سربازان کهنه‌کار ۹۹، ۰۳۵ به همراه ۱۶، ۰۰۰ نفر دیگر که در حال حاضر تحت درمان هستند ، گذرانده است . به گفته مسئولان VA ، این اداره قصد دارد تا " با همه سربازان قدیمی باقیمانده با HCV که قادر و مایل به درمان سریع هستند ، رفتار کند ."
یک سخنگوی VA به Military.com گفت " VA به افزایش تلاش‌ها و خدمات پیش‌گیری برای افرادی که در بالاترین خطر ابتلا به یک عفونت جدید یا reinfection و سربازان قدیمی مبتلا به بیماری کبد پیشرفته هستند ، ادامه می‌دهد ."
زمانی که داروی هپاتیت سی اچ آی سی در سال ۲۰۱۴ به بازار معرفی شد ، به عنوان پیشرفتی در نظر گرفته شد که زمان درمان بیماران را از یک سال به ۱۲ هفته کاهش داد . اما این دارو گران بود و هزینه برآورد شده حدود ۱۲ میلیارد دلار برای درمان بیماران VA's هپاتیت سی بود .
پس از دادرسی کنگره و اتهامات علیه شرکت Gilead ،، سازنده - ، شرکت و سپس رقیب آن، Therapeutics Janssen ، maker of با the برای کاهش هزینه‌ها مذاکره کردند .
امروزه ، داروهای اصلی مورد استفاده by برای درمان هپاتیت سی عبارتند از Sovaldi و Mayvret که در سال ۲۰۱۷ به بازار معرفی شدند ، یک رژیم هشت تا ۱۲ هفته‌ای که به میزان قابل‌توجهی کم‌تر از دیگر داروهای هپاتیت سی است . یک تامین ماهانه of قبل از تخفیف ، تقریبا ً ۱۳، ۸۰۰ دلار یا ۱۶۴ دلار می‌باشد .
The در درمان موجود برای هپاتیت سی مطمئن است که شروع به ارائه خدمات به بیماران برای پذیرش گزینه مثبت هپاتیت سی که در پی آن درمان ویروس هپاتیت سی مثبت بوده‌است را آغاز کرده‌است .
سیستم مراقبت بهداشتی شهر آیووا در ماه مارس ، کلیه‌ها hepatitis C - عفونی را به ۴ بیمار منتقل کرد و نیاز آن‌ها برای دیالیز را خنثی کرد . طبق نظر دکتر دنیل کاتز ، مدیر جراحی پیوند شهر آیوا ، پس از بهبود زندگی سربازان قدیمی صرفه‌جویی در هزینه‌ها را فراهم می‌کند .
کاتز در یک خبر رسمی گفت : " هزینه بالای درمان hep C ممکن است مانع پذیرش سریع این عمل در بخش خصوصی شود، جایی که مرکز پیوند ممکن است برای درمان hep C بازپرداخت نشود " . ویلیام اس . بیمارستان سربازان قدیمی میدلتون در مدیسون ،

آب و هواحین حملهشرکت مهندسیروند پزشکیآخرین رتبه قبولی رشته پزشکی براساس سهمیه ایثارگران در دانشگاه سراسرینتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال ۹۶ - مدارک ثبت نام

منبع

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 242 تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1398 ساعت: 19:56

بنا بر گزارش وزیر امور سربازان قدیمی ، رابرت Wilkie ، سربازان قدیمی می‌توانند در روز ۶ ژوئن از برخی اشکالات موجود در سیستم بهداشت جامعه جدید انتظار داشته باشند ، اما برای اکثر کسانی که واجد شرایط هستند ، گرفتن یک پزشک خصوصی باید برای " ضربه زدن به دکمه " پایین بیاید .
چند وقفه وجود خواهد داشت ، اما " I'm مطمئن است که تیم ما برای اجرای قانون ماموریت the آماده است " و این سیستم جدید را به عنوان most طرح مراقبت‌های کهنه سربازان در یک نسل تعریف کرده‌است .
Wilkie که یک ماه پس از امضای قانون ماموریت در ژوئن ۲۰۱۸ تایید شد ، در مورد C - Span در آخر هفته تاکید کرد که گزینه رفتن به پزشک خصوصی تنها زمانی در دسترس خواهد بود که the خدمات مراقبت‌های بهداشتی را تامین کند که کهنه سرباز به آن نیاز دارد .
براساس قوانین جدید ، سربازان قدیمی که باید بیش از ۳۰ دقیقه به بیمارستان محلی رانندگی کنند یا باید بیش از ۲۰ روز منتظر بمانند تا یک انتصاب می‌تواند واجد شرایط مراقبت خصوصی باشد . قوانین جدید جایگزین استانداردهای ۴۰ مایل ، ۳۰ روزه و استانداردهای زمان انتظار سیستم انتخاب VA می‌شوند .
محتوای مرتبط :
VA به زودی اجازه می‌دهید به سراغ پزشکان مراقبت‌های فوری غیرنظامی بروید
VA آماده است تا برنامه ماموریت ماموریت را در ۶ ژوئن به پایان برساند اما در انتظار Glitches : مقامات
Wilkie گفت که سربازان قدیمی " تغییر بزرگی را تحت سیستم جدید تجربه نخواهند کرد مگر این که واجد شرایط انتخاب خصوصی باشند و به مراقبت و مراقبت VA نیاز داشته باشند .
او نمونه‌ای از نحوه طراحی سیستم جدید را ارائه داد : یک کهنه سرباز با تیم پزشکی VA می‌نشیند . آن‌ها با استفاده از ابزار "پشتیبانی تصمیم " جدید ، موافق هستند که آیا the می‌تواند مراقبت‌های مورد نیاز را فراهم کند یا خیر . اگر the نتواند خدمات را تامین کند ، یک صفحه ظاهر خواهد شد و متخصصان پزشکی به کهنه سرباز می‌گویند که چه چیزی در بخش خصوصی در دسترس است .

 

خواست گاهپزشک ماهرتوجه کافیقانون یکسانروح جانخانواده جدید

 


و بعد " ما می‌توانیم این دکمه را فشار بدهیم و با یک پزشک خصوصی قرار ملاقاتی برای شما بگذاریم .
ترامپ در امضای قانون ماموریت در ماه ژوئن گذشته ، نشان داد که سربازان قدیمی می‌توانند هر وقت بخواهند یک پزشک خصوصی را با هزینه مالیات دهندگان ملاقات کنند ، اما Wilkie گفت که این دقیقا ً همان پرونده نیست .
 " در تمام طول مبارزات انتخاباتی، I'd بیرون می‌روند و می‌گویند : " چرا آن‌ها به جای ایستادن در صف برای هفته‌ها و هفته‌ها و هفته‌ها ، به پزشک مراجعه می‌کنند ؟ " ترامپ در مراسم امضای کاخ سفید در ماه ژوئن گذشته گفت : " اکنون آن‌ها می‌توانند دکتر را ببینند . " اظهارات او نگرانی‌هایی را در بین سازمان‌های خدمات سربازان قدیمی مطرح کرد مبنی بر اینکه دولت به دنبال " خصوصی‌سازی " VA است، اما Wilkie گفت که انتظار هجوم سربازان قدیمی به جامعه را ندارد .
او اشاره کرد که او پیشنهاد بودجه ۲۲۰ میلیارد دلاری را ارائه داده‌است که همچنین خواهان گسترش تعداد کارمندان VA به ۳۹۰، ۰۰۰ است.
" ما در مسیر خصوصی‌سازی نیستیم . و اگر این طور باشد ، ما این کار را به روش عجیبی انجام می‌دهیم .
او گفت : " در حال حاضر ، در صورت تصویب قانون ماموریت ، کنگره یک تغییر عمده به بخش خصوصی انجام نداد " و افزود : " در حال حاضر ، حدود ۳۰ درصد از سربازان قدیمی که در مراقبت‌های بهداشتی VA کار می‌کنند ، گزینه مراقبت خصوصی را انتخاب می‌کنند ."
او در مورد قانون ماموریت گفت : " من انتظار دارم که در ششم ژوئن جاری شود . " تی‌تر نظامی سربازان قدیمی سربازان قدیمی VA منافع کهنه سربازان کهنه‌کار
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .

 

آب و هواحین حملهشرکت مهندسیروند پزشکیآخرین رتبه قبولی رشته پزشکی براساس سهمیه ایثارگران در دانشگاه سراسرینتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال ۹۶ - مدارک ثبت نام

 

منبع

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 232 تاريخ : دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت: 18:39

گواهی یادبود ریاست‌جمهوری , سندی مکتوب با خوشنویسی است که نشانه قدردانی ملت از خدمت سربازی است . نام کهنه سرباز ثبت‌شده و گواهی بر امضای رئیس‌جمهور است .
شایستگی
گواهی‌ها به صورت شرافتمندانه اخراج می‌شوند . دریافت کنندگان واجد شرایط شامل خویشاوندان , خویشاوندان و دوستان دیگر هستند . همه متقاضیان واجد شرایط می‌توانند گواهی دریافت کنند, هیچ محدودیتی وجود ندارد . این کهنه سرباز ممکن است در هر زمانی در گذشته بمیرد .
اداره منطقه‌ای و منطقه‌ای به طور کلی از کاربرد گواهی یادبود ریاست‌جمهوری در صورتی که یک سرباز قدیمی مورد توجه مقامات قرار گیرد , سرچشمه می‌گیرد . خویشاوندان بعدی ممکن است از گواهی درخواست کنند هنگامی که یک عضو سرویس در حال انجام‌وظیفه فعال می‌میرد , یا اینکه سرباز با مزایا دریافت نکند . درخواست‌ها باید با یک نسخه از سند مانند تخلیه برای ایجاد خدمات شرافتمندانه همراه باشد . دفاتر منطقه‌ای می‌توانند به درخواست گواهی‌نامه کمک کنند .
فرآیند برنامه
دریافت کنندگان یا کسانی که از طرف آن‌ها عمل می‌کنند , ممکن است برای یک گواهی یادبود ریاست‌جمهوری در هر دفتر منطقه‌ای و یا با پست یا فکس درخواست دهند . درخواست‌ها را نمی‌توان از طریق ایمیل ارسال کرد .
شما باید تقاضانامه تکمیل‌شده را برای گواهی یادبود ریاست‌جمهوری کامل کنید و نسخه‌ای از گواهی فوت و فوت کهنه سرباز را ضمیمه کنید تا صلاحیت آن را تایید کنید . آمریکا هیچ درخواستی را بدون اثبات خدمات شرافتمندانه ارتش انجام نمی‌دهد . لطفا ً فقط نسخه‌های کپی را ارسال کنید .
اسناد و مدارک را به فهرست ارسال کنید :
بازدید از دفتر منطقه‌ای خود
درخواست شما و تمام مدارک حمایتی ( کپی از گواهی تخلیه و فوت ) به :
درخواست خود و تمام مدارک پشتیبانی شده با استفاده از خدمات پستی و خدمات پستی تجاری , از قبیل یکی از خدمات ارسال ایمیل یا اکسپرس , به :
گواهی یادبود ریاست‌جمهوری
اداره ملی قبرستان
جاده راسل راسل
به صورت خلاصه
در صدر فواید کهنه‌کار باشید
منافع نظامی همیشه در حال تغییر است . با امضای یک عضویت رایگان که تمام مزایا را مستقیما ً به صندوق پستی تان ارسال می‌کند , همه چیز را مستقیماً به صندوق پستی تان ارسال می‌کند .
موضوعات مرتبط

 

مواد مخدرنلسون هنریسنگ قبرموضوع حساسگسترش مزایاکهنه سربازان

 

 


مزایای قدیمی مزایای بنای یادبود کهنه سرباز
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .
شاخه مزایا
وظیفه فعال
مزایا برای بازنشستگان
مزایای کهنه
همسر و خانواده نظامی
ذخیره و حراست
وام‌ها
انتخاب خدمت
ارتش
تفنگداران
نیروی دریایی
نیروی هوایی
گارد ملی
گارد ساحلی
همسر
ورود به سیستم
خبرنامه مزایا را امضا کنید
مواد یادبود محبوب
پرچم‌های آمریکا بر روی علف‌ها
برگزاری مراسم‌های یادبود روز یادبود در سراسر کشور
پژمردگی گل‌های روی یادبود
آیا همسر می‌تواند در گورستان‌های قدیمی دفن شود ?
یک سرباز در طول یک مراسم تدفین برای آنتونی لا پوش در شهر دوشنبه , دوشنبه , دوشنبه , جمعه , و جمعه , ادای احترام می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس /
هزینه کفن و دفنش را خواهد داد ? پاسخ ممکن است باعث تعجب شما شود
آرامگاه یادبود سربازان قدیمی در سانتا فه , نیومکزیکو , جایی که بیلی دان کهنه سرباز جنگ ویتنام با افتخارات کامل نظامی به خاک سپرده شد . ( گتی ایماژ )
سرباز بدون مطالبه به وسیله رفقا و در آغوش سانتافه
اعضای گارد قدیمی در مقابل هر سنگ قبر در آرامگاه ملی آرلینگتون در آرلینگتون قرار دارند . , پنجشنبه , دی . ( عکس از آسوشیتدپرس / سوزان والش )
قبرستان آرلینگتون بخش جدیدی را با مراسم خاکسپاری جنگ داخلی باز می‌کند.
نمایش بیشتر
به روز رسانی ‌های نظامی
اداره عدالت برای دامپزشکان نیروی دریایی آبی موریس, درخواست استیناف نخواهد داد .
تلاش پنتاگون در حال انجام است تا با حریم خصوصی بیشتری در دسترس قرار گیرد
توسعه برنامه‌های مراقبت‌های بهداشتی بخش خصوصی جدید
دامپزشکان وام‌های مسکن را اگر با شاهدانه کار کنند , رد کردند.
یک سرباز قدیمی متهم به قرار دادن دستگاه انفجاری در بیمارستان
نمایش بیشتر

 

 

 

سرباز بی خانمانخانواده جدیدآب و هواحین حملهراهنمای انتخاب رشته آزمون کنکور سراسری سال 96 منتشر شدثبت نام تلفنی کنکور 97 : داوطلبان کنکوری تا 8 بهمن ثبت نام کنند

 

 

 

منبع

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 602 تاريخ : جمعه 24 خرداد 1398 ساعت: 3:44

امروزه بیش از ۲۱ میلیون سرباز و اعضای خدمات در آمریکا زندگی می‌کنند ، اما تنها در حدود ۶ درصد از آن‌ها در عرض پنج سال گذشته یک وام خانه VA را به خانه خریدند .
این درصد می‌تواند بسیار بالاتر باشد .
کهنه سربازان واجد شرایط اغلب این برنامه را به عنوان گزینه‌ای مناسب برای چند دلیل نادیده می‌گیرند .
اول ، آن‌ها ممکن است همه این مزایا را بدانند . دوم اینکه ، آن‌ها ممکن است فکر کنند که وام VA یک فرآیند دشوار است که باید از آن اجتناب کرد . در آخر ، برخی وام دهندگان زمان را صرف آموزش سربازان قدیمی در مورد این برنامه نمی‌کنند و یا درباره خودشان چیزی نمی‌دانند . وام خانه یک برنامه غیر نظامی است که خریداران خانه آرزو دارند به آن‌ها دسترسی داشته باشند .
توصیه من : چند دقیقه وقت بگذارید تا این ۱۰ واقعیت را در مورد برنامه یاد بگیرید ، و همه چیز را فراموش خواهید کرد ، اما هر گزینه خرید خانگی و یا گزینه refinance را فراموش خواهید کرد .

 

 

کاهش وعده های غذاییقانون ماموریت جدیداعضای جدید کمیتهاولین مشتریمهندس مکانیکسرباز بی خانمانخانواده جدید

 

 


۱. عدم پرداخت ، عدم پرداخت وام مسکن
این ها شاید بزرگ‌ترین مزیت برای وام VA باشند . نیازی به پول کم نداری . به هیچ وجه . اغلب برنامه‌های وام ، مانند FHA و وام‌های عرفی ، حداقل ۳.۵ درصد به ۵ درصد کاهش دارند . این مبلغ حدود ۱۲، ۵۰۰ دلار برای خرید یک هزار دلاری است .
با یک وام VA ، شما می‌توانید به جای سال‌ها پس‌انداز برای پرداخت پیش‌پرداخت ، سریعا ً خرید کنید . با یک وام VA ، شما همچنین از هزینه‌های بیمه وام مسکن اجتناب می‌کنید . طبق گزارش MGIC provider PMI، در ۵ درصد پایین ، بیمه وام مسکن ( PMI ) ۱۵۰ دلار در هر ماه به مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در خانه هزینه می‌کند .
با یک وام VA ، این خریدار می‌تواند هزینه یک خانه به ارزش ۳۰، ۰۰۰ دلار بیشتر با پرداخت ماهانه را پرداخت کند، فقط PMI را حذف کند . با استفاده از یک وام VA ، پول شما را از پیش ذخیره می‌کند و قدرت خرید شما را بسیار افزایش می‌دهد .
۲. دوباره و دوباره از سود خود استفاده کنید
سود وام به خانه شما یک کار نیست و انجام نمی‌شود . تا جایی که می‌خواهید می‌توانید از آن استفاده کنید . این است که چطور .
فرض کنید یک خانه با یک وام VA خریداری کرده‌اید . اما حالا ، شما از خانه رشد کرده‌اید و به چیزی بزرگ‌تر نیاز دارید . زمانی که شما خانه را می‌فروشید ، می‌توانید از مزایای خود برای خرید یک خانه دیگر استفاده کنید . استحقاق شما به طور کامل برقرار شده‌است .
اما این تنها راه برای استفاده مجدد از مزایای شماست .
سربازان قدیمی واجد شرایط و اعضای سرویس می‌توانند زمانی که وام the را پرداخت می‌کنند یک زمان بازیابی زمانی دریافت کنند ، اما خانه را حفظ کنند . اگر شما این خانه را سال‌ها پیش خریداری کردید ، این سناریو پخش خواهد شد و وام را پرداخت کرده‌اید . این قانون همچنین در صورتی اعمال می‌شود که وام VA را با یک وام non تسویه کنید .
در این موارد ، شما می‌توانید خانه را نگه دارید و از مزایای خرید یک زمان دیگر لذت ببرید .
۳. سود شما هرگز منقضی نمی‌شود
زمانی که شایستگی دریافت وام خانه VA را به دست آوردید ، هرگز از بین نمی‌رود . آن‌هایی که ۲۰ ، ۳۰ ، یا حتی ۵۰ سال پیش خدمت می‌کردند ، اغلب تعجب می‌کردند که آیا آن‌ها هنوز هم می‌توانند یک خانه را بخرند ، اگر هرگز از مزایای آن‌ها استفاده نکنند . اگر صلاحیت احراز شود ، پاسخ بله است .
شایستگی براساس طول زمان خدمت و دوره‌ای است که شما در آن خدمت می‌کنید . به عنوان مثال ، یک سرباز کهنه‌کار ارتش آمریکا که حداقل ۹۰ روز در طی دوره جنگ ویتنام خدمت کرده ، احتمالا ً واجد شرایط است .
برای چک کردن صلاحیت ، ابتدا فرم DD / فرم ۲۱۴ خود را بدست آورید . با این مدرک ، یک وام‌دهنده تایید شده می‌تواند گواهی صلاحیت شما را برای شما درخواست کند، یا شما می‌توانید مستقیما ً از وب سایت eBenefits آن را درخواست کنید . شما ممکن است شایسته خرید یک خانه با استفاده از یک وام خانه VA باشید ، حتی اگر مدت مدیدی است که خدمت کرده‌اید .
۴. همسر باقی مانده ممکن است واجد شرایط باشند
بیش از ۳، ۰۰۰ تن از همسران بازمانده خانه خود را در سال ۲۰۱۵ به سود شریک fallen خود خریداری کرده‌اند . شوهران و همسران اعضای خدمات که در عمل کشته شدند می‌توانند یک خانه با پرداخت صفر پیش‌پرداخت و عدم پرداخت وام مسکن بخرند . به علاوه هزینه سرمایه VA نیز نادیده گرفته می‌شود .
هیچ راهی برای بازپرداخت همسر قهرمان سقوط نشده وجود ندارد ، اما این منفعت قطعا ً به آن‌ها کمک می‌کند بعد از تراژدی به جلو حرکت کنند .
۵. نرخ وام VA پایین هستند
به گفته Ellie Mae ، شرکت نرم‌افزاری وام ، نرخ‌های وام VA به طور معمول در حدود ۰.۲۵ درصد کم‌تر از وام‌های متعارف است . The از وام‌های بانکی حمایت می‌کند و آن‌ها را در معرض خطر کمتری برای وام دهندگان قرار می‌دهد . این پس‌انداز به سربازان قدیمی سپرده شده‌است .

 

 

آب و هواحین حملهشرکت مهندسیآخرین مهلت پرداخت جریمه ریالی و خرید خدمت سربازی اعلام شدنتایج آزمون کارکنان اداری قوه قضاییه سال ۹۶ [اعلام شد]

 

 

 

 

منبع

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 458 تاريخ : سه شنبه 21 خرداد 1398 ساعت: 16:58

Scales گفت : " برای ماموریت‌هایی که حفاظت از زره بیشتر مورد نیاز است " از زمین بلند می‌شود .
او گفت : " کلید این است که افرادی را که در راس نیزه قرار دارند متمرکز کنیم ، جایی که کاربرد آن‌ها برای مبارزات نزدیک را می‌توان به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار داد ."
وود گفت معتقد است که Humvee کنونی هنوز " بسیار توانا " است .
" ناوگان Today's خیلی خوب روبه‌راه است . It's قرار است در بیشتر مواقع هشتاد درصد از الزامات را برآورده کند . او گفت : " شما به همه چیز نیاز دارید تا کاملا ً مسلح شوید ."
وود افزود : " اما مطمئن شوید که تیراندازی … ما یک نیرو را مستقر می‌کنیم ، برخی از سربازان از نقطه A به نقطه B در یک بمب با زرهی کم‌تر برخورد می‌کنند . و در جایی که اخبار قرار است ادامه یابد ، و این زمانی است که کنگره و رسانه‌ها تمام ارتش را تحت پوشش قرار خواهند داد و چگونه ممکن است افراد ما را به نحوی نامناسب تجهیز کنند . هیچ راه‌حل مناسبی وجود ندارد و من فکر می‌کنم که کنگره باید آن را درک کند ."
قبل از برخورد Navy's Tragic Fitzgerald ، خدمه در مواجهه با این مشکلات بزرگ
در این عکس مورخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۱۷ ، عکس فایل تهیه‌شده توسط نیروی دریایی آمریکا of فیتزجرالد ( yt ۸۰۷ ) به Arleigh Burke Burke class ( DDG ) کمک می‌کند تا تعمیرات و ارزیابی خسارت متحمل شده از ۱۷ ژوئن ۲۰۱۷ ، برخورد با یک کشتی تجارتی را ادامه دهد . ( عکس اول پیتر burghart / عکس نیروی دریایی آمریکا از طریق آسوشیتدپرس )
۹ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | By Gina harkins
یک بررسی جدید در یک تصادف مرگبار شبانه که شامل ناوشکن آمریکایی نیروی دریایی آمریکا به سمت یک ماموریت مخفی در دریای جنوب چین می‌شود ، نشانه‌های هشدار دهنده‌ای را آشکار می‌کند که منجر به یک سانحه غم‌انگیز می‌شود که جان هفت ملوان را گرفت .
ProPublica ، یک موسسه غیرانتفاعی که روزنامه‌نگاری تحقیقی را تولید می‌کند ، یک سری گزارش‌ها را در هفته جاری در مورد ناوشکن destroyer Fitzgerald's ژوئن ۲۰۱۷ با یک کشتی باری از ساحل ژاپن منتشر کرد . " مبارزه با کشتی : مرگ و دلاوری در کشتی جنگی که توسط نیروی دریایی خودش محکوم به فنا شد ، " این گزارش ، اشتباه‌ات آزاردهنده چند تن از رهبران نیروی دریایی را آشکار می‌کند که برخی از آن‌ها پیش‌تر فاش نشده بودند .
همچنین در مورد اقدامات شجاعانه و گزینه‌های دل شکستگی از خدمه ship's نیز صادق است .
ProPublica بیش از ۱۳۰۰۰ صفحه از سوابق تحقیقی را جستجو کرد و با بسیاری از خدمه فیتزجرالد ، افسران نیروی دریایی و متخصصان دریایی مصاحبه کرد . نگاهی به برخی از یافته‌های report's بیندازیم :
۱. گواهی‌نامه‌های ناقص .
حتی هنگامی که ناوشکن به ماموریت سری به سمت آبه‌ای مورد مناقشه در دریای جنوب چین می‌رفت ، فیتزجرالد با نیازهای آمادگی خود مواجه نشده بود .
ProPublica گزارش داد : " نیروی دریایی به destroyers نیاز دارد تا ۲۲ آزمایش صدور گواهی برای اثبات عملکرد کارآمد و آماده نبرد پیش از حرکت انجام دهند .
با توجه به این گزارش ، شاید بیش از همه troubling این است که Fitz " حتی صلاحیت انجام ماموریت اصلی خود یعنی دفاع ضد موشک بالیستیک را ندارد ."
۲. تماس‌های نزدیک دیگری نیز وجود داشت .
همانطور که قبلا ً توسط نیروی دریایی گزارش شده‌بود ، فیتزجرالد یک سری اشتباه‌ات نزدیک را پیش از ۱۷ ژوئن ۲۰۱۷ با یک کشتی بازرگانی داشته‌است .
ProPublica گزارش داد که ناوشکن destroyer " حداقل سه بار " به طور خطرناکی به کشتی نزدیک شده بود " اما این رویدادها اغلب گزارش نمی‌شوند . به گزارش Sean، اریک Uhden ، مامور conning prior که مسئول حرکت ایمن کشتی بود ، حتی به فرمانده Fitzgerald's - گفت که یک مشکل جدی در کشتی وجود دارد .
Uhden افزود : " و تنها راه برای بهتر شدن اوضاع این است که ما یک تصادف جدی داشته باشیم و یا کسی کشته شود ."

منبع سایت

نیازمند کارحرف دلافسر سوممیز کارمتن موثقروند پزشکیکار کردفرمانداردرخواست دلپوششقوانین جدید تطبیق واحد یا معادل سازی در دانشگاه های ایرانبخشودگی سربازان غایب فقط تا ۲۲ بهمن ماه - آخرین فرصت!
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 514 تاريخ : جمعه 3 خرداد 1398 ساعت: 23:37